Dentle klientu apkalpošana

Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu,nevilcinieties sazināties ar mums (info@dentle.lv)
vai apskatieties, vai varat atrast atbildi zemāk:

Jautājumi un atbildes

Mans abonements

Kāds ir mana abonementa veids?

Mēs Dentle piedāvājam dažādas iespējas sastībā ar mūsu produktu Dentle One. Tādēļ jūsu abonēšanas veids ir atkarīgs no tā, kuru no opcijām esat izvēlējies. Lai iegūtu sīkāku informāciju par to, kas ir iekļauts jūsu abonementā, pārbaudiet pasūtījuma apstiprinājumu vai sākuma rēķinu. Ja jums ir kādi jautājumi par jūsu abonementu, lūdzu, nevilcinieties sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu.

Kā es varu pārtraukt savu abonementu?

Jebkurā laikā varat atcelt savu abonementu. Tas nozīmē, ka pēc tam, kad būsiet saņēmis nomaināmo paku skaitu, kuru jūs apņēmāties nopirkt, kad paņēmāt savu sākotnējo abonementu, mēs jums vairs tās nesūtīsim. Ja tomēr izvēlēsieties neatcelt savu abonementu, viss turpināsies tāpat kā iepriekš, ar piegādēm ar tādiem pašiem laika intervāliem.

Cik bieži es saņemšu nomaināmās pakas?

Jūsu nomaināmā paka tiks piegādāta uz mājām ik pēc diviem mēnešiem.

Lai nodrošinātu vislabākos tīrīšanas rezultātus, mēs iesakām nomainīt savas zobu birstes galviņu katru mēnesi. Iemesls ir tas, ka sariņi nolietojas saskarē ar zobu emalju, un tas mazina to iedarbību laika gaitā. Jūs pamanīsiet, vai jūs izmantojat pietiekami jaunu birstes galviņu, kad jūsu zobi būs tīri un bez zobakmens, jums nebūs sliktas elpas, un jūsu smaganas būs veselīgi sārtā krāsā un, mazgājot zobus, jūsu smaganas neasiņos.

Kad būsiet saņēmis nomaināmo paku skaitu, kuru jūs apņēmāties nopirkt, kad paņēmāt savu oriģinālo abonementu, varat mainīt piegādes biežumu. Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu, un mēs jums palīdzēsim veikt nepieciešamos pasākumus.

Pārdošana

Mūsu piedāvājumi

Mēs, Dentle uzņēmums, pārdodam savus produktus pa tālruni, caur internetu, uz ielas, tirgos un iepirkšanās centros. Mēs iesaiņojam savus produktus risinājumos, kas izstrādāti, lai atbilstu jūsu kā patērētāja vajadzībām. Ja esat izvēlējies pieteikties abonementam, savu elektrisko zobu birsti saņemsiet par pazeminātu cenu vai pat bez maksas.

Kāpēc jūs man piezvanījāt?

Ja jums rodas jautājums, kāpēc mēs izvēlējāmies jums piezvanīt, iemesls tam ir tas, ka jūs iepriekš esat piedalījies tirgus aptaujā vai kampaņā vai esat veicis pirkumu. Gandrīz visos tirgus aptauju, kampaņu un pirkumu noteikumos un nosacījumos ir noteikts, ka jūsu personu datus var izmantot trešās personas, piemēram, mārketinga nolūkos. Lai mēs varētu saņemt jūsu mobilā tālruņa numuru, jums ir jāpiekrīt sniegt šo informāciju, piekrītot līguma noteikumiem un nosacījumiem. Mēs, protams, ievērojam nozares noteikumus, kurus izstrādājušas tādas organizācijas kā SWEDMA un Kontakta, kuras ir apņēmušās strādāt nopietnā nozarē.

Ja vēlaties atteikties no turpmākas saziņas ar Dentle pa tālruni vai e-pastu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@dentle.lv un norādiet savu vārdu, tālruņa numuru un e-pasta adresi (-es), kuru vēlaties bloķēt.

Mēs uzņemamies atbildību par visiem personas datiem - piemēram, jūsu vārdu, adresi, e-pasta adresi, tālruņa numuru, dzimšanas datumu utt. Viss, ko jūs mums sniegsiet vai mēs apkoposim pirkumu laikā. Dentle ir personas datu pārzinis un apstrādā jūsu personas datus saskaņā ar datu aizsardzības regulas, GDPR (bijušais "Zviedrijas Personas Datu Likums") noteikumiem.

Rēķina jautājumi

Kā es varu samaksāt?

Mēs strādājam ar Nordfin kapitālu grupu mūsu rēķinu apstrādei. Tas nozīmē, ka jums kā mūsu klientam vienmēr jāveic maksājumi Nordfin. Ja jums ir kādi jautājumi par maksājuma termiņu vai tamlīdzīgi, kas ir tieši saistīti ar jūsu rēķinu, lūdzu, sazinieties ar Nordfin klientu apkalpošanas nodaļu. Ja jūsu jautājums ir saistīts ar jūsu abonementu vai produktu, jums tieši jāsazinās ar Dentle.

Visas jūsu piegādas tiek apmaksātas, pamatojoties uz rēķinu, un jums to ir jāapmaksā 30 dienu laikā no rēķina izrakstīšanas dienas.

Boomerang
C/O Dentle
Aasa tee 1, 74201 Loo

Esmu saņēmis atgādinājumu

Rēķina atgādinājums tiek izsniegts tikai tad, ja rēķina maksājuma termiņš ir beidzies, un mēs līdz tam laikam neesam saņēmuši samaksu. Parasti jūsu maksājuma reģistrēšanai nepieciešamas 1–3 darba dienas. Ja esat veicis maksājumu tajā pašā dienā, kurā pienāk maksājuma termiņš, bet tik un tā esat saņēmis atgādinājumu – varat vienkārši ignorēt atgādinājumu.

Produkts un garantija

Stāsts par Dentle One

Dentle One radās, apšaubot tehnoloģiski fiksēto elektrisko zobu birstīšu dizainu. Mēs vēlējāmies radīt alternatīvu. Efektīva birste, kas maigi tīra un vienlaikus izskatās skaista. Zobu birste, koncentrējoties uz visu detaļu stilīgu dizainu, piedāvā labu dizainu un uzticamas funkcijas par labu cenu. Ar Dentle One Plus mēs speram nākamo soli. Kā vienmēr maigs, ar saglabātu vienkāršību un skaistumu, bet tagad arī ar sniegumu priekšā. 

Dentle One ir izstrādāts Zviedrijā, tam ir unikāls uzlādes kauss un ergonomisks, trīsstūrveida rokturis no viegli satverama un ērta materiāla. Roktura dizains un materiāla izvēle ļauj birstei labi iederēties rokā, stingri stāvēt uzlādēšanas kausā un droši atpūsties uz jūsu izlietnes. Dizains nozīmē arī to, ka tā mazāk vibrē un rada mazāku troksni. Kopumā tas ir risinājums, kas ir tikpat unikāls, skaists un funkcionāls. Mēs ceram, ka jums patiks jūsu Dentle One.

Mūža garantija

Vai jūs zināt, ka jūsu Dentle produktam ir mūža garantija?

Mēs ticam mūsu produktu kvalitātei. Tāpēc ikvienam, kurš abonē Dentle zobu birstes galviņas shēmu, mēs piedāvājam mūža garantiju iegādātajām Dentle elektriskajām zobu birstēm. Ja jūsu Dentle zobu birste abonementa darbības laikā kāda iemesla dēļ pārtrauc darbību, vienkārši atgrieziet to mūsu klientu apkalpošanas centram, kurš neuzdos nekādus jautājumus. Mēs jums nosūtīsim jaunu produktu bez maksas. Mēs to uzskatām kā vienu no Dentle vienkāršības aspektiem.  

Sazinieties ar mums, ja vēlaties uzzināt vairāk par mūža garantijas priekšrocībām.

Kādu garantiju es saņemšu bez abonementa?

Visām mūsu elektriskajām zobu birstēm mēs piešķiram divu gadu garantiju. Jebkurā laikā varat izvēlēties abonēt nomaināmās birstes, un tādējādi būt nodrošinātiem ar mūsu mūža garantiju, kamēr abonements darbojas.

Din varukorg